niedziela, 7 kwietnia 2013

Fiori fajt'n

Ludzki mózg zużywa średnio 40% energii produkowanej przez organizm*. To znaczy, ze coś, co waży zaledwie 2% całej wagi ciała bierze na siebie prawię połowę mocy. Ratio niezłe. Do tego ludzkie oko, przy odpowiednich warunkach atmosferycznych, jest w stanie dostrzec płomień świecy z odległości 14 kilometrów. Średni czas reakcji u człowieka to 250 milisekund, to znaczy, że ćwierć sekundy wystarczy, żeby ocenić sytuację i rozpocząć reakcję. Wymyśliliśmy jak sprawić, by materia wielokrotnie cięższa od powietrza pokonywała siłę przyciągania z taką łatwością, że aż wylądowaliśmy osobiście na Księżycu, a za pośrednictwem maszyny nawet na Marsie. Odkryliśmy liczbę, której nieregularność kryje w sobie każdą rzecz, każde wydarzenie przyszłe i przeszłe zapisane liczbach. Potrafimy przesyłać dane audiowizualne na każdą ziemską odległość w czasie rzeczywistym, a nawet nauczyć małpę angielskiego. No to dlaczego, kurwa, nie blokuję tej niedorzecznie wolnej podcinki Lili, do ciężkiego huja?

System immunologiczny człowieka w dużym stopniu zależy od jego pracy. Listonosze i lekarze prawie nie chorują z powodu chorób wirusowych, podobnie nauczyciele. Ale do placówek oświatowych co jakiś czas dochodzą nowe dzieci, czyli, dosłownie i w przenośni, nowe zarazki. No i przyniósł któryś jakąś ciekawą mutację grypy, a ja się chyba załapałem, bo 4 miesiące mnie tam nie było i nie mam zaptejdowanych danych na temat syfów. W każdym razie zimno mi w stopy, gorąco w plecy i chyba oczy mi się pocą.

Znalazłem 2 tom 19Q4, ale trzeciego nie mogę upolować. Ma ktoś z Was w wersji elektronicznej? Może być PDF.

*Patrząc na niektórych zastanawiam się, czy ich mózg w ogóle zużywa jakąś energię, czy tylko leży sobie w czaszce w stanie wstrzymania, zresztą też na pewno takich znacie.

Brak komentarzy: